Arkiv för maj 14th, 2011




Kvällens låtar…/li5na

Tja… kvällens grand finale bjöd väl inte på några överraskningar.

Vårt eget lilla ekorrgos är ju en favorit. Annars tyckte jag nog att England var helt ok. Kan inte ens säga att jag kommer ihåg någon annan direkt.

Men England… man var ju bara tvungen att ha en haklapp. Så här är det: Jag är en sucker för vältränade armar. Helt klart! Nu menar jag inte såna här Belgian Blue-armar :

Jag är högst medveten om att det ligger ett hårt jobb och många timmar (dessutom många små roliga tabletter) innan en muskelknutte ser ut så här. Men det är inget som imponerar på mig.

Däremot kan ett par vanliga men vältränade mänsarmar få mig att dregla och bli knäsvag. Om man måste välja tar jag hellre ett par snygga armar än ett sexpack. Ja, jag är väl tvungen att visa underverket om ni satt i soffan och sov och missade det enda somvar värt att se. Japp, här är Simon Webbe himself från Englands bidrag Blue:

Njae… kan inte påstå att jag har nån hangup för färgade män även om han verkar en glad och charmig grabb. Men ARMARNA mina damer. ARMARNA…. 

9 kommentarer maj 14, 2011

Lady Gaga…/li5na

Tittar  just  på nån konsert med Lady Gaga och har fortfarande samma dilemma som när hon dök upp.

Vet  inte om jag ogillar henne/honom/nåt däremellan. Är äcklig på nåt sätt. Madonnawannabe. Grov, märklig, för utmanande för mig.

Eller om hon är helt underbar med texter som har ett  större djup än man först hör. Slipad  affärskvinna. Talangfull. Intelligent. Smart. En go tjej som vågar sticka ut.

Spännande med människor som man inte kan sätta in i nåt fack.

12 kommentarer maj 14, 2011

Sidor

Kategorier

Länkar

Meta

Kalender

maj 2011
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Posts by Month

Posts by Category